Stranice

srijeda, 6. ožujka 2013.

Nosilice za bebe od tkanine ( sling, wrap marama )

Nije me dugo bilo i nisam dugo nista pisala, ali vidim da imam puno dragih posjetitelja na mom blogu. To me cini sretnom i nadam se da vam se svidjaju ideje i postove koje stavljam. Za ovaj put sam se odlucila da stavim uputstvo o sivenju nosiljki za bebe od tkanine ili sling, wrap kako gdje vec ih nazivaju.  Uputstvo koje je jednostavno i ne zahtjeva nikakvo sivenje sam nasla na jednom americkom blogu. Ja, kao buduca mama :) sam oduvijek bila znatizeljna za ovaj vid nosilice, jer smatram da je nosilica od tkanine vise prakticna nego obicna nosilica ( sa remenima ). Dosta sam citala o ovoj nosilici i naisla sam na puno pozitivnih misljenja. Pruza slobodu i udobnost i doktori ih rado preporucuju prvih par mjeseci zbog dodatne bliskosti izmedju bebe i roditelja, tzv. kengur metoda. 

DIY baby wraps!





Postupak:

Napomena: Tkaninu najprije oprati i ispeglati prije rezanja.

1. 4-6 metara jersey rastezljivog platna ( 95 % pamuk,  5 % likra, elastin ). Izrezati tkaninu na pola po duzini, tako je da je 50 cm siroko.

2. Obrubiti rubove ako je potrebno, ovisi o vrsti tkanine koji ste odabrali.

3. Komad druge tkanine prisiti na sredini, da ne morate svaki put traziti sredinu dok bude okomotavali oko sebe.


Pitate se kako da okomotate oko sebe. Nasla sam video kako se radi na 2 nacina koji mozete pogledati dole.






2 komentara:

  1. Posjeti moj blog,ima nekoliko linkova na stranice sa tutorialima za pravljenje nosiljki,bice ih jos.Buduci da cekas bebu,mozda ce ti nesto od toga koristiti :)

    OdgovoriIzbriši